A #CastMeMarc kampány 70 000 érdeklődőt vonzott – de csak kilenc reménykedőnek jut hely.
Ti emlékeztek vagy tudtok a #CastMeMarc kampányról? Áprilisban Marc Jacobs a Twitteren indított, de a instagram a középpontja a kezdeményezésnek, amellyel új arcokat szerzett. Először Katie Hillier és Luella Bartley ősz/tél kampánnyal lettek a Marc y Marc Jacobs csapat tagjai. Az első fotókat a kampányról itt láthatjátok. Annyira lett színes, amennyire azt el lehet képzelni.
„Jó ötletnek tűnt számomra az Instagram casting, mert most ez a legnépszerűbb a fiatalok körében.” mondta Marc a WWD-nek. „A hirdetést fiatalosan és energikusan akartuk közzétenni… Frissnek és lélekkel megtöltöttnek akartuk ugyanúgy a hirdetést is, mint a kollekciót.”
70 000 látogató volt, ez a szám lecsökkent 50 szerencsés versenyzőre, akik már esélyt kaptak a bekerülésre. A csapat később 30 finalistát választott ki és hozott össze a világ minden tájáról, beleértve Ausztráliát, Oroszországot, Dél-Kóreát. New Yorkba repítették ezt a 30 versenyzőt, hogy az utolsó kilenc szerencsést kiválaszthassák közülük, őket David Sims fotózza.
„David Sims portréival és Peter Miles közreműködésével a hitelességet, az egyediséget akartuk kihozni a castingon, és a megközelítéssel, már a hirdetés feladásától kezdve egy jelenlegi társadalmi életstílust szerettünk volna megfogni elsősorban. És teljesen ilyen a cégünk; színekbe foglalt és dinamikus karakterekkel teli.” mondta Jacobs.
Bejelentették, hogy az instagram casting most pihen, a teljes kampány a Teen Vogue augusztusi számában fog megjelenni.
Megosztás a facebookon