Mint ahogyan az előzőekben, a folytatásban is láthatjátok, hogy kedvelt hírességekkel vonják a divatházak magukra a figyelmet...
Káprázatos estélyi ruhákban és luxus körülmények között láthatjuk. Rita minden lépésében egy csoda a fotókon – és Roberto Cavalli teljesen egyetért:
„Rita Ora úgy viseli a hírnevet, mint a mesebeli ruhákat. A sors tartja fenn a jövőben a pop királynőt, aki rendkívüli lelkesedéssel és figyelemmel él, mint a nagy díva.”
A fiatal olasz fotográfus Francesco Carrozzini fotózott. Eva Cavalli volt megbízva az elbűvölő jelenetekkel, amelyeken szintén debütált az új Regina táska, amelyet szakszerűen modellezett Rita a képen.
Ha valaha úgy dönt, hogy felhagy az énekléssel, könnyedén beállhatna a modellek világába is.
Poppy Kalifornia napsugarát egy gyönyörű Matthew Willimson kreációban élvezte.
Nem is beszélve arról, hogy a kampány tárgya egy darabja a sorozatnak, amely csak azért sír, hogy a gardróbodhoz tartozzon.
A páros nagyon jól dolgozik együtt.
Mila azt mondta: „Úgy gondolom eddig ez volt a legnatúrabb fotózásom az eddigiek közül és a szabadság érzését adta a gyönyörű természetes környezet.” Folytatta: „Peter nagyon kényelmes környezetet teremt a fotózásokon és lehetővé teszi, hogy spontán legyél és ne öntudatos.”
Megosztás a facebookon
A #CastMeMarc kampány 70 000 érdeklődőt vonzott – de csak kilenc reménykedőnek jut hely.
Ti emlékeztek vagy tudtok a #CastMeMarc kampányról? Áprilisban Marc Jacobs a Twitteren indított, de a instagram a középpontja a kezdeményezésnek, amellyel új arcokat szerzett. Először Katie Hillier és Luella Bartley ősz/tél kampánnyal lettek a Marc y Marc Jacobs csapat tagjai. Az első fotókat a kampányról itt láthatjátok. Annyira lett színes, amennyire azt el lehet képzelni.
„Jó ötletnek tűnt számomra az Instagram casting, mert most ez a legnépszerűbb a fiatalok körében.” mondta Marc a WWD-nek. „A hirdetést fiatalosan és energikusan akartuk közzétenni… Frissnek és lélekkel megtöltöttnek akartuk ugyanúgy a hirdetést is, mint a kollekciót.”
70 000 látogató volt, ez a szám lecsökkent 50 szerencsés versenyzőre, akik már esélyt kaptak a bekerülésre. A csapat később 30 finalistát választott ki és hozott össze a világ minden tájáról, beleértve Ausztráliát, Oroszországot, Dél-Kóreát. New Yorkba repítették ezt a 30 versenyzőt, hogy az utolsó kilenc szerencsést kiválaszthassák közülük, őket David Sims fotózza.
„David Sims portréival és Peter Miles közreműködésével a hitelességet, az egyediséget akartuk kihozni a castingon, és a megközelítéssel, már a hirdetés feladásától kezdve egy jelenlegi társadalmi életstílust szerettünk volna megfogni elsősorban. És teljesen ilyen a cégünk; színekbe foglalt és dinamikus karakterekkel teli.” mondta Jacobs.
Bejelentették, hogy az instagram casting most pihen, a teljes kampány a Teen Vogue augusztusi számában fog megjelenni.
Megosztás a facebookon2014-es kampányokhoz mindig olyan hírességeket keresnek a divatházak, akik felkeltik az emberek figyelmét...
Megosztás a facebookon