2014 legnagyobb kampányai III.

Mint ahogyan az előzőekben, a folytatásban is láthatjátok, hogy kedvelt hírességekkel vonják a divatházak magukra a figyelmet...

Roberto Cavalli

Rita Ora Roberto Cavalli 2014 ősz/tél kampányának arca. Hihetetlenül néz ki a Marilyn Monroe inspirálta fotósorozaton.

Káprázatos estélyi ruhákban és luxus körülmények között láthatjuk. Rita minden lépésében egy csoda a fotókon – és Roberto Cavalli teljesen egyetért:

„Rita Ora úgy viseli a hírnevet, mint a mesebeli ruhákat. A sors tartja fenn a jövőben a pop királynőt, aki rendkívüli lelkesedéssel és figyelemmel él, mint a nagy díva.”

A fiatal olasz fotográfus Francesco Carrozzini fotózott. Eva Cavalli volt megbízva az elbűvölő jelenetekkel, amelyeken szintén debütált az új Regina táska, amelyet szakszerűen modellezett Rita a képen.

Ha valaha úgy dönt, hogy felhagy az énekléssel, könnyedén beállhatna a modellek világába is.

 

Stylebop

Poppy Delevingne a 2014 tavasz/nyár Stylebop kampány, a „Red Carpet Capsule” kollekció arca.

Úgy indult, hogy beleessen a gála szezonba. A kollekció képein Poppyt a gyönyörű ruhákban, drámai beállításokban láthatjuk a Chateau Marmont Hotelben Los Angelesben. A kollekció célja, hogy közelebb hozza a legjobban fejlődő és feltörekvő brit dizájn tehetségeket. A stylebop.com designerek, David Kom, Marios Schwab, Mary Katrntzou, Matthew Williamson, Preen és Roksanda Illincic, valamint a kiegészítők Emilia Wickstead, Nicholas Kirkwood, Osman és Sophi Webster.

Poppy Kalifornia napsugarát egy gyönyörű Matthew Willimson kreációban élvezte.

 

Karen Millen

A 2014 tavasz6nyár kampányukban Karen Miller besorozta a legendás fotóst, David Baileyt és a divat stylist Katy Englandet az új energikus lélegzetvételhez és hogy új lelket hozzon a nagy tekintélynek örvendő brit csapatnak. Bailey és England kombinációja, együtt a tündöklő modellel, hozzák a kampány igazi divatszenvedélyét.

Nem is beszélve arról, hogy a kampány tárgya egy darabja a sorozatnak, amely csak azért sír, hogy a gardróbodhoz tartozzon.

 

Gemfields

Mila Kunis második fordulója ez a Gemfields arcaként, 30 éves színésznőt smink nélkül kapták lencsevégre. Ahogyan láthatjuk a Fekete Hattyú sztárja hihetetlenül néz ki. Nincs semmi rejtegetnivalója. A kampány képeit Peter Lindbergh fotós készítette.

A páros nagyon jól dolgozik együtt. 

Mila azt mondta: „Úgy gondolom eddig ez volt a legnatúrabb fotózásom az eddigiek közül és a szabadság érzését adta a gyönyörű természetes környezet.” Folytatta: „Peter nagyon kényelmes környezetet teremt a fotózásokon és lehetővé teszi, hogy spontán legyél és ne öntudatos.”

 

Marc Jacobs Instagram kampánya

A #CastMeMarc kampány 70 000 érdeklődőt vonzott – de csak kilenc reménykedőnek jut hely.

Ti emlékeztek vagy tudtok a #CastMeMarc kampányról? Áprilisban Marc Jacobs a Twitteren indított, de a instagram a középpontja a  kezdeményezésnek, amellyel új arcokat szerzett. Először Katie Hillier és Luella Bartley ősz/tél kampánnyal lettek a Marc y Marc Jacobs csapat tagjai. Az első fotókat a kampányról itt láthatjátok. Annyira lett színes, amennyire azt el lehet képzelni.

„Jó ötletnek tűnt számomra az Instagram casting, mert most ez a legnépszerűbb a fiatalok körében.” mondta Marc a WWD-nek. „A hirdetést fiatalosan és energikusan akartuk közzétenni… Frissnek és lélekkel megtöltöttnek akartuk ugyanúgy a hirdetést is, mint a kollekciót.”

70 000 látogató volt, ez a szám lecsökkent 50 szerencsés versenyzőre, akik már esélyt kaptak a bekerülésre. A csapat később 30 finalistát választott ki és hozott össze a világ minden tájáról, beleértve Ausztráliát, Oroszországot, Dél-Kóreát. New Yorkba repítették ezt a 30 versenyzőt, hogy az utolsó kilenc szerencsést kiválaszthassák közülük, őket David Sims fotózza.

„David Sims portréival és Peter Miles közreműködésével a hitelességet, az egyediséget akartuk kihozni a castingon, és a megközelítéssel, már a hirdetés feladásától kezdve egy jelenlegi társadalmi életstílust szerettünk volna megfogni elsősorban. És teljesen ilyen a cégünk; színekbe foglalt és dinamikus karakterekkel teli.” mondta Jacobs.

Bejelentették, hogy az instagram casting most pihen, a teljes kampány a Teen Vogue augusztusi számában fog megjelenni.

2014 legnagyobb kampányai II.

2014-es kampányokhoz mindig olyan hírességeket keresnek a divatházak, akik felkeltik az emberek figyelmét...

Marks & Spencer's

A M&S újra megtette – másik csapatot használ a befolyásos brit nők tavasz/nyár 2014-es kampányához. Szerepet kapott már itt Rita Ora, Annie Lennox, Emma Thompson és a szupermodell Alex Wec.

Accessorize

Nina Agdal - Max George exbarátnője a „The Wanted”-ból és a pletykák szerint új barátnője a Hollywood-i szívtipró Leonardo DiCaprionak – let az új Accessorize kampány arca, amely mérföldkőhöz érkezett; 30. születésnapját ünnepli.

Mango

A szupermodell Dania Webowy nemrég bejelentette, hogy ő lesz a mangó új arca. Nem nehéz kitalálni, hogy miért Dania volt a spanyol ruházat óriási első választása.

UGG

Suki Waterhause kiruccanásra biztat minket és hogy szerezzünk be pár új UGG csizmát. A modell csatlakozott Bip Ling, Chloe Noogard és a Glamouros nagyon sajáros Natalie Hartlshoz az UGG-nál Ausztráliában a 2014 tavasz/nyár kreatív tanácsához. Eltudjuk képzelni, ahogyan barátjával badley Cooperrel sétál ezekben a lábbelikben.

Diesel

A fekete-fehér képeket Boo George készítette Daisy Low közreműködésével a nőies alkatű férfi modellről aaron vemonról. bőr kollekcióba öltöztetik a modellt és pá kattintás, amelyek gyönyörűek és eős képet tükröznek.

Alexander McQueen

kelet Londonban fotózta Steven Klein fotográfus Alexander McQueen 2014-es tavasz/nyár kampányának kollekcióját Kate Moss főszereplésével. Mintha egy másik világban lennénk, egy sötét szürreális környezetben. Kate nagyon ördögi külsőt kapott ehhez a kampányhoz a sárga hajjal és szinte sötéten világító szemmel.

Hunter

A Hunter is bemutatta 2014-es tavasz/nyári darabjait. A legelső kampány kreatív iránya Stella McCartney férje Alasdhair Willis érdeme. „Egy másik nedves nyár” című kampányában humoros képek készülnek egy gyönyörű kertben.

Very.co.uk

Kimberley Walsh az új híresség, aki toborozza az online kiskereskedésbe a vásárlókat, Feame Cotton és Holly Willoughby mint új arcok csatlakoztak a csapathoz. Az egykori Girls Aloud hírességek modelljeinek darabjai a 2014 tavasz/nyár kollekció gyűjteményében a fényes figurás testhez simuló ruháktól a csipkés ceruzaszoknyáig.