Emma

Egyszerű és gyönyörű stílusával minden egyes alkalommal elkápráztat minket a szépséges színésznő...

A Harry Potter filmekből megismert kis kócos Hermionéból mára egy gyönyörű nő vált, azaz Emma Watson szebb, mint valaha. Hozza a formáját minden alkalommal, minden eseményen olyan ruhakölteményekben jelenik meg, amelyek biztosan minden szemet gyönyörködtetnek. Sőt az ő szépsége minden ruhát még szebbé tesz, így a megjelenése mindig tökéletes.

Emma nem csak a ruhákban, hanem a hajstílusában is változékony, hiszen hosszú göndör fürtjeit levágatta évekkel ezelőtt, majd a növekedési folyamatban különböző hajformákat viselt, mára ismét hosszú fürtökkel csodálhatjuk. Minden bizonnyal a hosszú, a köztes állapotok és a rövid is nagyon jól áll neki. Nem mondhatnánk, hogy egy unalmas forma a színésznő.

Nézzünk néhány piros szőnyeges szettet:

Általában itt hosszú egyrészes ruhákban jelenik meg, de néha a rövidben is láthatjuk, melyek különböző stílusúak, hol szűkítettek, máskor pedig terebélyesebb szoknyájú fazonokban láthatjuk, minden ruhához különböző hajstílussal és sminkkel, melyek nagy összhangban vannak egymással.

 

Kampányreklámokban is részt vett már:

Mint például a Burberry és Lancome kampányai. Jó választás volt Emmát választaniuk, hiszen tündököl a fotókon.

Emma az utcán, lesifotósok örökítik meg számunkra a sztárok mindennapjait, ami nekik valószínűleg nem a legnagyobb öröm, de nekünk talán az, hogy láthatjuk őket, hogy mindennapjaikban ők is olyan emberek, mint mi:

És néhány nagyon jól sikerült képe az újságok lapjairól, amelyeken igazán gyönyörű és mindegyiken más szerepet vesz fel, de mégis mindegyik olyan Emmás:

A Chanel és Kristen Stewart

Új arca lesz a Chanel őszi kampányának. Olyan embert választottak, akit talán sokan nem szeretnének ennek a szeretett divatháznak az arcaként látni, pedig lehet, hogy azzal, hogy az emberek nem annyira kedvelik, pont ezáltal lesz kedvelt!?...

Az utóbbi időben láthattunk pár képet Kristen Stewartról mint a Chanel arcáról. Bojtok szegélyezik és frizurája élesen áll, a gyönyörű színésznő lenyűgözően néz ki és vad a megjelenése az újonnan kiszivárgott képeken.

Kristen Stewartot 2013 decemberében eldöntötték már, hogy a „Chanel Metiers d’Art Paris-Dallas” arca lesz, amelyet mi az utóbbi időben tudhattunk meg és hivatalosan májusban jelentik be. És muszáj azt mondanunk, hogy a 23 éves színésznő lenyűgözően néz ki. Ti mit gondoltok?

Karl Lagerfeld kettős feladatot bízott a designerekre és a fotósokra is a kampányban, és egyértelműen úgy döntött, hogy Kristen a western stílust fogja megjeleníteni. Rengeteg rojt, farmer és cowboy csizma – fonott haj – Kristen lenyűgöző és könnyedén veszi a megjelenést ebben a formában. Karl és Kristen bizonyára egy dinamikus duót alkotnak.

Egyértelműen, Kristen volt a múzsája a kollekcióhoz és az ő hozzáállása nagy befolyással volt a divattervezőre. Kristenen sokkal jobban néz ki a kollekció, mint azt gondolták, megtestesíti mindazt, amit Lagerfeld elgondolt.

A smink nagyon könnyed, a sötét erőteljes szemöldökre fekteti a hangsúlyt, ami füstös szemekkel párosul. A haja is sötét színben és fonatok sokaságában pompázik – ilyen stílusban sem láthattuk még a színésznőt az eddigiek során, de nagyon szerethető ez a stílus számára. Ez a kollekció minden bizonnyal különbözik a többitől, de nagy rajongói vagyunk, mint a többi kollekciónak. És szeretjük a rengeteg rojtot, a különböző ruhadarabokat, mind külön, mind együtt.

Figyeljétek a teljes kampányt májusban és mondjátok el mit gondoltok róla. Szerintetek Lagerfeld és Kristen jó csapatot alkotnak? És jó döntés volt, hogy őt választották eme kampány arcául?

A RÉGI az ÚJ őrület

Akár otthon anyáink és nagyanyáink szekrényében is keresgélhetünk ruhadarabokat, amelyeket bátran párosíthatunk az új cuccainkkal és stílusosan hordhatjuk őket így a 21.században is...

Mint ahogyan sokszor mondják, a divat nem új, csak a régi stílusokat veszik elő és újítják fel különféle módon. Más kiegészítőket használunk, másfajta cipővel, felsővel, kabáttal, táskával, mint ezek előtt használták, de a formák és alakzatok ugyanazok maradnak alapjába véve. Még más anyagokból és más-más újabb színekből alkotjuk meg ugyanazok alapján az újat.

Íme az 50-es évek divatja, amelyet ma is ugyanúgy megjelennek a kifutókon. A térd alattig érő szoknyák, a ceruzaszoknyák, a derék van központban, mint ahogyan mostanság megint nagy divat lett.

A 60-as években rövidültek a szoknyák és egyre hangsúlyosabb színekben és egyre különfélébb mintákban pompáztak a kecses kis ruhák, kosztümök.

A 70-es évek a hippi korszakot idézi, a virágos minták tömkelegét és a legkülönfélébb színkombinációk évei voltak. Hódított a bőszárú nadrág, minél bővebb volt a szár, annál jobb volt. Most is azt kell, hogy mondjam, kezd visszajönni a bő szár divatba, persze nem ilyen drasztikus módon, de kezd, ami számomra annyira nem tetszik. de gondolom sokan kedvelői.

A 80-as években kezdett el divatossá válni igazán az, hogy a nők is főként nadrágban, most ahogy mondjuk, leggingekbe öltöztek, nagyon bohókás, lenge és egyben testresimuló formákat öltöttek magukra. A lábszárvédő és tüllszoknya is nagyon kedvelt volt, meg a féloldalas hajviselet is akkoriban hódított. Madonna is ekkoriban robbant be a köztudatba és sok utánzója, követője akadt a különlegesen viselt ruhakölteményeinek.

A 90-es évek már annyira nem is áll távol tőlünk. A farmer és a köldökmutogatás évtizede volt. Ma ismét találkozhatunk ezekkel a stílusjegyekkel, amely akkor volt mindenki nagy kedvence. A bokalengő répanadrágok magassarkúval ékesítve és a szakadt rövidnadrágok, bőrszoknyák is igen kedveltek voltak.

Most már mondhatjuk, hogy mindezek stílusok keverékeit hordjuk, vagy egyes esetekben ugyanazt a formát öltjük magunkra. Nagyon sokrétű a divat és mondhatjuk, hogy az előző 50 év divatját hordjuk magunkon egyszerre, mert mindegyikből lehet olyat mondani, mutatni, amelyet most is szívesen felveszünk a mindennapokban.