Marc Jacobs Instagram kampánya

A #CastMeMarc kampány 70 000 érdeklődőt vonzott – de csak kilenc reménykedőnek jut hely.

Ti emlékeztek vagy tudtok a #CastMeMarc kampányról? Áprilisban Marc Jacobs a Twitteren indított, de a instagram a középpontja a  kezdeményezésnek, amellyel új arcokat szerzett. Először Katie Hillier és Luella Bartley ősz/tél kampánnyal lettek a Marc y Marc Jacobs csapat tagjai. Az első fotókat a kampányról itt láthatjátok. Annyira lett színes, amennyire azt el lehet képzelni.

„Jó ötletnek tűnt számomra az Instagram casting, mert most ez a legnépszerűbb a fiatalok körében.” mondta Marc a WWD-nek. „A hirdetést fiatalosan és energikusan akartuk közzétenni… Frissnek és lélekkel megtöltöttnek akartuk ugyanúgy a hirdetést is, mint a kollekciót.”

70 000 látogató volt, ez a szám lecsökkent 50 szerencsés versenyzőre, akik már esélyt kaptak a bekerülésre. A csapat később 30 finalistát választott ki és hozott össze a világ minden tájáról, beleértve Ausztráliát, Oroszországot, Dél-Kóreát. New Yorkba repítették ezt a 30 versenyzőt, hogy az utolsó kilenc szerencsést kiválaszthassák közülük, őket David Sims fotózza.

„David Sims portréival és Peter Miles közreműködésével a hitelességet, az egyediséget akartuk kihozni a castingon, és a megközelítéssel, már a hirdetés feladásától kezdve egy jelenlegi társadalmi életstílust szerettünk volna megfogni elsősorban. És teljesen ilyen a cégünk; színekbe foglalt és dinamikus karakterekkel teli.” mondta Jacobs.

Bejelentették, hogy az instagram casting most pihen, a teljes kampány a Teen Vogue augusztusi számában fog megjelenni.

2014 legnagyobb kampányai II.

2014-es kampányokhoz mindig olyan hírességeket keresnek a divatházak, akik felkeltik az emberek figyelmét...

Marks & Spencer's

A M&S újra megtette – másik csapatot használ a befolyásos brit nők tavasz/nyár 2014-es kampányához. Szerepet kapott már itt Rita Ora, Annie Lennox, Emma Thompson és a szupermodell Alex Wec.

Accessorize

Nina Agdal - Max George exbarátnője a „The Wanted”-ból és a pletykák szerint új barátnője a Hollywood-i szívtipró Leonardo DiCaprionak – let az új Accessorize kampány arca, amely mérföldkőhöz érkezett; 30. születésnapját ünnepli.

Mango

A szupermodell Dania Webowy nemrég bejelentette, hogy ő lesz a mangó új arca. Nem nehéz kitalálni, hogy miért Dania volt a spanyol ruházat óriási első választása.

UGG

Suki Waterhause kiruccanásra biztat minket és hogy szerezzünk be pár új UGG csizmát. A modell csatlakozott Bip Ling, Chloe Noogard és a Glamouros nagyon sajáros Natalie Hartlshoz az UGG-nál Ausztráliában a 2014 tavasz/nyár kreatív tanácsához. Eltudjuk képzelni, ahogyan barátjával badley Cooperrel sétál ezekben a lábbelikben.

Diesel

A fekete-fehér képeket Boo George készítette Daisy Low közreműködésével a nőies alkatű férfi modellről aaron vemonról. bőr kollekcióba öltöztetik a modellt és pá kattintás, amelyek gyönyörűek és eős képet tükröznek.

Alexander McQueen

kelet Londonban fotózta Steven Klein fotográfus Alexander McQueen 2014-es tavasz/nyár kampányának kollekcióját Kate Moss főszereplésével. Mintha egy másik világban lennénk, egy sötét szürreális környezetben. Kate nagyon ördögi külsőt kapott ehhez a kampányhoz a sárga hajjal és szinte sötéten világító szemmel.

Hunter

A Hunter is bemutatta 2014-es tavasz/nyári darabjait. A legelső kampány kreatív iránya Stella McCartney férje Alasdhair Willis érdeme. „Egy másik nedves nyár” című kampányában humoros képek készülnek egy gyönyörű kertben.

Very.co.uk

Kimberley Walsh az új híresség, aki toborozza az online kiskereskedésbe a vásárlókat, Feame Cotton és Holly Willoughby mint új arcok csatlakoztak a csapathoz. Az egykori Girls Aloud hírességek modelljeinek darabjai a 2014 tavasz/nyár kollekció gyűjteményében a fényes figurás testhez simuló ruháktól a csipkés ceruzaszoknyáig.

HAUTE COUTURE FASHION WEEK

A „couture” szó a magas színvonalra utal a ruhakészítésben, de a valóságban a kifejezés mindenféle különleges, egyedi tervezésű ruhára igaz lehet. Franciaországban ez a név védettnek számít, amit csak alaposan kiválogatott, szigorú követelményeknek megfelelő divatházak használhatnak.

A nagy divatházak látványos és bonyolult, kézzel varrott ruhákat rendelésre készítenek. Ezeket a különleges technikákat megnézhetjük a legutóbbi bemutatókon készült képekből.

Gyöngyök Elie Saab-nál

Elie Saab ezzel a bonyolult kézimunkát igénylő, gyönyörű, gyöngyös betéttel érte el a csillogást.

A Chanel csipke

A Chanel egy csipkés réteget hozzáadva tette vonzóvá számunkra a párizsi eleganciát tükröző ruháját.

Berakás Jean Paul Gaultier módra

Dráma hozzáadása egy már így is elég merész kollekcióhoz – Jean Paul Gaultier így növeli a hatást a kifutón.

Giambattista Valli tollai

Giambattista Valli mindent beborító tollai szárnyat adnak ennek a ruhának.

Hímzés és Valentino

Valentino ezzel a vörös varrással hosszú tapsot kapott a közönségtől.